Appen MittSUEZ

När ni märker att era avfallsbehållare eller containrar är fulla ska det inte vara svårare än en knapptryckning att beställa tömning. I appen MittSUEZ, har ni möjlighet att göra just det direkt i telefonen. Dessutom får ni en pushnotis inför och efter utförd tömning.

Ett hjälpmedel till alla anställda 

Appen kan laddas ner till mobil och surfplatta och innebär att ni har tillgång till alla era aktiva tjänster hos oss, oavsett var ni befinner er eller vilken tid på dagen det är. Tack vare att alla på arbetsplatsen kan ladda ner appen slipper ni dubbelbokningar då alla användare alltid har tillgång till uppdaterad orderhistorik och information om era tjänster.  

Enkel lokalisering och tömning av containrar 

Hämtkalendern visar beställda och kommande hämtningar och appen skickar ut pushnotiser både inför och efter utförd tömning. Tack vare möjligheten till geotaggning blir det också lätt att hålla reda på containrar som är utspridda över ett stort område eller om en container har blivit flyttad. Använd kartvyn för att navigera till era avfallsbehållare eller containrar och beställ tömning med ett enkelt knapptryck! 

Exempel på funktioner i appen:  

  • Se alla era aktiva tjänster 
  • Beställ tömning med ett knapptryck 
  • Navigera till era avfallsbehållare/ containrar via kartvyn 
  • Geotagga avfallsbehållare/containrar för bättre översikt 
  • Se beställda och kommande hämtningar 
  • Pushnotiser om planerad samt utförd tömning.  

Så här loggar du in:  

  • Logga in med kundnumret som du fått av oss på fakturan. Lösenordet är de fyra sista siffrorna i ert organisations-/ personnummer. 
  • Du behöver bara logga in första gången, sedan kommer appen ihåg dina inloggningsuppgifter. 

Relaterade sidor