Till toppen av sidan

Appen Mitt SUEZ

Appen "Mitt SUEZ" ger SUEZ företagskunder bättre överblick över sin återvinning.

Appen Mitt SUEZ är utvecklad för att förenkla avfallshanteringen och återvinningen för dig som företagskund. Här kan du beställa tömning, få tydligare översikt av dina tjänster och hålla dig uppdaterad på din hämtkalender. Du kan också geotagga dina containrar och se på en karta var de finns i realtid. 

Tack vare att alla på arbetsplatsen kan installera appen undviks dubbelbokningar. Alla kan se uppdaterad orderhistorik och information om företagets tjänster hos oss.

Du kan även logga in på kundportalen via hemsidan - då kallas den "Mina sidor". 

Under hösten 2018 kommer du som är företagskund och har container eller komprimatortjänst från SUEZ att kunna få avisering inför och efter avslutad tömning via appen. Detta innebär att SUEZ via appen har möjlighet att meddela dig att ”Vi är på väg!” och att ”Vi är klara!” där notiser berättar först att vi är på väg att tömma en behållare, vilken restprodukt det är som ska tömmas och vilken adress det sker på. Efteråt får du besked om när tömningen är utförd, vad som tömts och var! I appen finns också en historik över de senaste sju dagarnas aviseringar (max 50 st).