Mitt SUEZ

Appen "Mitt SUEZ" ger SUEZ företagskunder bättre överblick över sin återvinning.

Appen ”Mitt SUEZ” gör återvinningen enklare för SUEZ 30 000 företagskunder genom en rad digitala tjänster. Redan idag får man tillgång till många tjänster via kundportalen Mina sidor. Med den nya appen ”Mitt SUEZ” blir det ännu snabbare och enklare att få en bra överblick och sköta sin avfallshantering och återvinning via mobil eller surfplatta. En av de nya möjligheterna är att man kan geotagga containrar för att veta exakt var de finns. Med kartfunktionen kan man se var de befinner sig i realtid. Appen kommer att utvecklas ytterligare och kundernas synpunkter är viktiga.

– SUEZ har idag nått en digitalisering i världsklass och Sverige är en förebild för de andra 70 länderna i vår koncern. Vi har digitaliserat hela vår driftsprocess, allt från kundens beställning till digitala körorder och återkoppling till kunden i form av statistik och information om hela sin relation med oss. E-handeln ökade med 40 procent det senaste året och användningen av ”Mina sidor” ökade med 150 procent. Allt detta innebär stora fördelar för kunderna, berättar Mårten Widlund, vd SUEZ Recycling.

________

Appen Mitt SUEZ finns för nedladdning på Google Play och AppStore. Den är gratis för SUEZ kunder. Du loggar sedan in på Mitt SUEZ med ditt kundnummer som användarnamn. Lösenordet är de fyra sista siffrorna i ditt organisationsnummer.

Google Play

AppStore



Gilla/dela sidan